تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

خانه پیش ساخته، اتاق پیش ساخته، کانکس پیش ساخته، ویلای پیش ساخته

کانکس پیش ساخته با فضای بزرگ جزو کانکس های پیش ساخته برای واحدهای مسکونی،خوابگاه دانشجوئی، خوابگاه مهندسی و کارگری، رستوران و آشپزخانه، کلاس های آموزشی و درسی، واحدهای پزشکی و کلینیکی و بیمارستانی، فرهنگی و ورزشی می باشد که با ابعاد مختلف ساخته می شوند مصالح بکار گرفته شده در ساخت اتاق و خانه پیش ساخته عبارتند از:

  • شاسی از تیرآهن
  • اسکلت فلزی
  • نمای خارجی از ورق آلومینیوم یا گالوانیزه
  • نمای داخلی چوب، پرسیانا، فرمیکا و یا pvc
  • عایق بندی از پلاستوفوم یا پشم سنگ
  •  

انواع خانه پیش ساخته، کانکس پیش ساخته

اتاق و خانه پیش ساخته را می توان در انواع مختلفی به مشتریان عرضه کرد. تقسیم بندی این کانکس های پیش ساخته بر اساس امکانات و بزرگی آنها می باشد که در زیر شرح داده می شود.

 

اتاق و خانه پیش ساخته دو طبقه

اتاق و خانه پیش ساخته دو طبقه قابل اجرا طبق سفارش مشتری می باشد. این کانکس های پیش ساخته دو طبقه بصورت واحد های مسکونی در دو طبقه و با پارتیشن بندی داخلی طبق سفارش مشتری طراحی و اجرا خواهد شد که امکان نصب سرویس های بهداشتی ایرانی و خارجی، سیستم گرمایش و سرمایش با پکیج، شوفاژ یا کولرهای اسپلیت و حتی استفاده از بخاری گازی در این خانه های پیش ساخته وجود دارد.

 

اتاق و خانه پیش ساخته دو طبقه

 

اتاق و خانه پیش ساخته ویلائی

اتاق و خانه پیش ساخته  یکی از آسانترین و قابل انعطاف ترین روش های مدرن و موجود ساختمانی است. این سیستم از پانل های سبک وزن ساختمانی تشکیل شده که می توان آن را بعد از رفع نیاز مجدداً به فروش برساند و این ساختمان ها سریع ساخته می شود و در کارخانه ما به تعداد زیادی آماده تحویل است.


از زمان تولید اتاق و خانه پیش ساخته، استقبال زیادی از آن شده است و تا بحال این ساختمان ها همیشه در رقابت های بین المللی برنده بوده و برای پروژه های بزرگ ساختمانی در ایران و سایر کشورهای همسایه به کار برده شده است.

 

________________

کانکس

 

 

 سازه پیش ساخته بزرگ 48 متری همراه با سرویس بهداشتی حمام و دسشویی

 

استراکچر این نوع سازه از قوطی های 40*40 استفاده می شود و شاسی های دور تا دور این کانکس تیرآهن 14 می باشد.

 

در نمای بیرونی از بهترین و بروزترین طرح ها استفاده  می شود. پنجره های کانکس upvc همراه با حفاظ شبکه ای می باشد. درب های ورودی ضد سرقت آپارتمانی می باشد و دارای حفاظ هستند. برای جلوگیری از ورود گرما و سرما عایق کاری حرفه ای از قبیل استفاده از پشم شیشه در سقف و پشم سنگ در دیواره ها استفاده می شود. برق کشی بسیار حرفه ای و قوی به صورت ساختمانی می باشد که زیر کار انجام می پذیرد. در درون سالن از روشنایی و هالوژن استفاده  می شود و در بیرون از کانکس هم به همین صورت می باشد.

 

از دیگر امکانات این کانکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

دارای سینک و آبچکان

 

شیرآلات اهرمی

 

روشویی به همراه کابین

 

لوله کشی سرد و گرم

 

کف سازه دارای سرامیک به همراه قرنیز می باشد

 

دارای حمام و سرویس بهداشتی مجهز

 

 

شرکت کانکس کهن در زمینه ی خرید کانکس و یا فروش کانکس و همینطور خرید و فروش انواع کانتینر و کانکس دست دوم ( کانکس نگهبانی دست دوم ) خدمات گسترده ای را در داخل ایران و فراتر از مرزهای ایران دارد . از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید : 

وبسایت شرکت کانکس کهن : WWW.KOHANCONEX.COM
تلفن تماس دفتر مرکزی : 02122466030
تلفن تماس مدیر فروش : 09128606030

> خدمت به شما افتخار ماست <  

 

مطالب مرتبط

کانکس نگهبانی 2 در 2 | کانکس ساندویچ پانل | کانکس نگهبانی سرایداری