تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

 کانکس اداری :


کانکس های اداری استفاده های بسياری در سازمان ها ، شركت ها و حتي بخش هاي خصوصي دارند. کانکس اداری بنا بر ضرورت دبپلماسي و سلسله مراتبی اداری تهيه ميگردند. فضای متناسب با تعداد كاربر در آن وجود عايق هاي صوتی و نيز پيش بينی نصب تكنولوژی هايي مانند اینترنت وايرلس و انواع كابل مخابراتي و تلفني از ملزومات طراحي و مشاوره قبل از ساخت کانکس اداری ميباشد.
کانکس های اداری را می توان بر اساس نیاز مشتری در ابعاد و اندازه های متفاوت ساخت . همچنین می توان پارتیشن بندی کاملا دلخواهی را داشت. کانکس های اداری امروزه یکی از راهکارها برای نقل و انتقال و اسکان سریع پرسنل می باشد.
کانکس های اداری با توجه به استقرار سریع ، جابجایی راحت ، عدم نیاز به مجوزهای ساخت و نیاز به سرمایه پایین مورد استقبال ادارات و یا کارخانجات می باشد. برخی از مزایای استفاده از کانکس های اداری به شرح زیر می باشد :

  • نصب یک روزه
  • امکان دمونتاژ کانکس و نصب دوباره آن در محیط جدید
  • قابلیت جابجایی کانکس حتی پس از نصب
  • عدم لزوم به ایجاد فندانسیون


"شما می توانید برای سفارش کانکس اداری با ما تماس بگیرید و بر اساس نیاز خود سفارش کار را به کارشناسان ما بدهید تا در سریعترین زمان ممکن خدمات را به شما ارائه دهیم"

کانکس اداری

کانکس کهن

کانکس اداری

 

 کانکس های اداری سالن :

کانکس های اداری سالن استفاده های بسياری در سازمان ها ، شركت ها و حتي بخش هاي خصوصي دارند . کانکس اداری بنا بر ضرورت دبپلماسي و سلسله مراتبی اداری تهيه مي گردند. فضای متناسب با تعداد كاربر در آن وجود عايق هاي صوتی و نيز پيش بينی نصب تكنولوژی هايي مانند اینترنت وايرلس و انواع كابل مخابراتي و تلفني از ملزومات طراحي و مشاوره قبل از ساخت کانکس اداری مي باشد.
کانکس های اداری را می توان بر اساس نیاز مشتری در ابعاد و اندازه های متفاوت ساخت . همچنین می توان پارتیشن بندی کاملا دلخواهی را داشت. کانکس های اداری امروزه یکی از راهکارها برای نقل و انتقال و اسکان سریع پرسنل می باشد .
کانکس های اداری با توجه به استقرار سریع ، جابجایی راحت ، عدم نیاز به مجوزهای ساخت و نیاز به سرمایه پایین مورد استقبال ادارات و یا کارخانجات می باشد.

کانکس اداری سالن

کانکس اداری سالن


تاریخ انتشار: 1400/07/16 05:51