تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

کانکس پیش ساخته با فضای بزرگ جزو کانکس های پیش ساخته برای واحدهای مسکونی،خوابگاه دانشجوئی، خوابگاه مهندسی و کارگری، رستوران و آشپزخانه، کلاس های آموزشی و درسی، واحدهای پزشکی و کلینیکی و بیمارستانی، فرهنگی و ورزشی می باشد که با ابعاد مختلف ساخته می شوند مصالح بکار گرفته شده در ساخت اتاق و خانه پیش ساخته عبارتند از :

  • شاسی از تیرآهن
  • اسکلت فلزی
  • نمای خارجی از ورق آلومینیوم یا گالوانیزه
  • نمای داخلی چوب، پرسیانا، فرمیکا و یا pvc
  • عایق بندی از پلاستوفوم یا پشم سنگ


- انواع خانه پیش ساخته، کانکس پیش ساخته :

اتاق و خانه پیش ساخته را می توان در انواع مختلفی به مشتریان عرضه کرد. تقسیم بندی این کانکس های پیش ساخته بر اساس امکانات و بزرگی آنها می باشد که در زیر شرح داده می شود.

 

اتاق و خانه پیش ساخته دو طبقه :


اتاق و خانه پیش ساخته دو طبقه قابل اجرا طبق سفارش مشتری می باشد. این کانکس های پیش ساخته دو طبقه بصورت واحد های مسکونی در دو طبقه و با پارتیشن بندی داخلی طبق سفارش مشتری طراحی و اجرا خواهد شد که امکان نصب سرویس های بهداشتی ایرانی و خارجی، سیستم گرمایش و سرمایش با پکیج، شوفاژ یا کولرهای اسپلیت و حتی استفاده از بخاری گازی در این خانه های پیش ساخته وجود دارد.
اتاق و خانه پیش ساخته ویلائی

اتاق و خانه پیش ساخته  یکی از آسانترین و قابل انعطاف ترین روش های مدرن و موجود ساختمانی است. این سیستم از پانل های سبک وزن ساختمانی تشکیل شده که می توان آن را بعد از رفع نیاز مجدداً به فروش برساند و این ساختمان ها سریع ساخته می شود و در کارخانه ما به تعداد زیادی آماده تحویل است.

از زمان تولید اتاق و خاه پیش ساخته، استقبال زیادی از آن شده است و تا بحال این ساختمان ها همیشه در رقابت های بین المللی برنده بوده و برای پروژه های بزرگ ساختمانی در ایران و سایر کشورهای همسایه به کار برده شده است.

اتاق و خانه پیش ساخته دو طبقه


تاریخ انتشار: 1400/07/16 06:11