تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

 

برسی کانکس فانتزی از مرحله ایده تا تولید محصول :

در رابطه با کانکس فانتزی پیش تر مقالاتی بر روی سایت قرار گرفت از جمله طراحی یک کانکس فانتزی و معرفی انواع کانکس فانتزی.

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که کانکس فانتزی با چه مصالحی تولید می شود, نحوه حمل و زمان مورد نیاز جهت طراحی و تولید آن چقدر است.

در مورد طراحی آن پیش تر در اینجا صحبت شد که پیشنهاد میکنم ابتدا آن را مطالعه بفرمائید. بیشترین کاربری کانکس فانتزی استفاده به عنوان دفاتر اداری,کیوسک خدمات شهری,کانکس ایستگاه دوچرخه و بطور خلاصه کانکس هایی با جلوه خاص بصری می باشد.

کانکس فانتزی

زمان مورد نیاز جهت طراحی کانکس فانتزی :

بطور معمول حدود یک هفته زمان نیاز است برای طراحی و تهیه نقشه های اجرایی یک کانکس فانتزی که شامل برگزاری جلسه با کارفرما جهت اطلاع دقیق از نیاز ها و موارد مورد انتظار او و در نظر گرفتن ابعاد ,رنگ و کلیت کار ,سپس تهیه اتوود های اولیه و برطرف کردن نقص های اولیه و در نهایت رسیدن به طرح نهایی و تهیه نقشه های اجرایی.

 

زمان مورد نیاز جهت تولید کانکس فانتزی :

معمولا زمان مورد نیاز جهت تولید یک کانکس فانتزی حدود دو هفته بعد از مرحله طراحی می باشد که تحت تاثیر گزینه های مختلف مانند ابعاد کار و مصالح بکار رفته و سفارشی آن تا سه هفته هم امکان دارد زمان ببرد تولید آن.

 کانکس فانتزی

نحوه بارگیری و حمل کانکس فانتزی:

اگر ابعاد کانکس فانتزی بزرگتر از ابعاد استاندارد قابل حمل در جاده های کشور باشد (یعنی طول دوازده متر و عرض دو ونیم متر) در این صورت نیاز به حمل ترافیکی و یا حمل با اسکورت می باشد اما اگر خیلی ابعاد بزرگتر در نظر گرفته شده باشد می بایست یا کانکس فانتزی در همان محل ساخته شود یا بصورت دو تکه که به آن کانکس دوقولو نیز گفته می شود اجرا شود و سپس در محل مورد نظر تخلیه و توسط تکنسین های آذین کانکس به یکدیگر متصل شوند.

در هنگام بارگیری و حمل کانکس فانتزی باید بسیار دقت کرد چون معمولا دارای مصالح خاص مانند شیشه های سکوریت بزرگ ، بدنه کامچوزیتی ، کرکره برقی و موارد این چنینی می باشد که نیاز به دقت بالا در هنگام جابجایی است تا ضربه و خسارتی به آن وارد نشود زیرا یکی از دلایل اصلی تولید کانکس فانتزی زیبایی ظاهری و ظرافت به کار رفته در آن می باشد.پیشنهاد می شود برای بارگیری و حمل کانکس از جرثقیل استاندارد و تریلی با ابعاد استاندارد دارای تبحر در این زمینه استفاده شود .


تاریخ انتشار: 1400/07/16 06:18